Bu Blogda Ara

28 Ağustos 2010 Cumartesi

HAYVANLAR ALEMİNİN EN POPÜLER VE EN YENİLERİ

Cuma sabahını Meltem'in atölyesinde fotoğraf çekerek geçirdik.Meltem ürünlerine olan titizliğini fotolarda da gösterdi ortaya hem eski hem yeni bir kısım ürünün şahane fotoğrafları çıktı.

Karşınızda Hayvanlar Alemi Serisinin en populeri Goldfish ;






Eren'nin 'Bana bir rakı şişesinde balık yapmadın 'sitemlerine kulak verince ortaya çıkan Sarhos Balık ;



Yakın zamanda hayvanlar alemine katılan The Kirpi



'Bülbülü altın kafese koymuşlar.....' ı nasıl yaparız diye düsünürken yaptığımız ferforje görünümlü kuşkafesine aşık olunca altın versiyonunu felan unuttuk olduğu gibi bıraktık...Bugga hayvanlar aleminin son üyesini gururla sunar Birdcage/Kuş Kafesi kolye ve bros olarak ......






Bir de mini kolyeler yaptık....En sevilenlerden iki tanesi Mini Kuzu ve Mini Blackcat;





buraya sığmayan yeniler burada

8 yorum:

  1. Senin bu birbirinden güzel, eğlenceli ürünlerini fotoğraflamak çok eğlenceliydi. Beraber keyifli bir gün geçirdik. En kısa zamanda tekrarlayalım:)

    YanıtlaSil
  2. kirpi de süpermiş, koyun da :) kuşkafesine de bayıldım müge ellerine sağlık, fotolar da çok güzel

    YanıtlaSil
  3. hepsi çok güzel,ellerinize sağlık.
    bayıldım:)

    YanıtlaSil
  4. tesekkür ederiz efendim..

    YanıtlaSil
  5. bunlar çok keyifli:)

    http://suedabilgin.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  6. koyun çok güzelmiş :) evet istiyorum o koyunu :))

    bu arada ben de blog dünyasında yeniyim izler ve/ya yorumlarsan çok sevinirim :)

    http://miyukininblogu.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  7. miyukicim http://www.pasaj.com/urun?b=mini-kuzu-kolye&u=109966 adresinden de kuzuya ulasabilirsin bloguna da hemen bakıyorum

    YanıtlaSil
  8. geç keşfettim ben sizi:(
    hemen de kuş kafesinden bir tane aldım.
    bayıldım, bayıldım..

    YanıtlaSil